Reli Dakar i ostali reliji izdržljivosti neka su od najzahtjevnijih natjecanja u automobilističkom sportu. Zato je u dizajnu prototipa Sandrider bio potreban pristup kojim će se Dacijin robustan i terenski koncept odvesti do ekstremnih razina.
To je uključivalo učvršćivanje vozila, uz konsolidaciju podvozja i odbojnika, karoseriju od ugljičnih vlakana, ovjes s dvostrukim vilicama te pogon na sva četiri kotača prilagođen za zahtjevne relije izdržljivosti. Inovativni električni sustav osigurava optimalno napajanje kompletne opreme u vozilu, čak i u najtežim uvjetima.
Osim tih osnovnih značajki dizajna, pristup osmišljanju robusnog terenskog vozila proširen je i na aspekte koji se možda čine kao sitni detalji, ali zapravo znatno olakšavaju život članovima posade.
Na primjer, sjedala Sabelt presvučena su posebnom antibakterijskom tkaninom koja samostalno regulira vlagu. Rezervni kotači otkriveni su radi lakšeg rukovanja. Isto tako, posada alatu može pristupiti brzo i bez potrebe za otvaranjem kutije.
Osim toga, tu su i magnetna ploča ugrađena u karoseriju Sandridera kako se vijci za fiksiranje kotača ne bi izgubili u pijesku. Ta je zamisao izravno nadahnuta iskustvima članova posade i osmišljena zahvaljujući poznatom inovativnom razmišljanju Dacijinih dizajnera.
Sandrider je opremljen BF Goodrich gumama nove generacije koje osiguravaju najbolje prianjanje na svim vrstama terena, uz maksimalni otpor na udarce i bušenje.