Unatoč pandemijskim izazovima, nestašici elektroničkih komponenti i logističkima problemima koji i dalje potresaju automobilsku industriju, Dacia je ostvarila zapanjujući uspjeh prodavši 573.800 vozila u 2022., što je rast od 6,8 % u usporedbi s 2021. Marka je jednako tako ostvarila značajno postignuće prodavši 8-milijunto vozilo u svijetu od 2004.
Tržišta na kojima je Dacia prisutna zabilježila su pad od 5,5 % u odnosu na 2021. Sjajan rezultat potvrđuje relevantnost Dacijina pozicioniranja kao marke koja nudi najbolji omjer cijene i kvalitete, a svemu tomu pridonosi i osvježena ponuda koja se pokazala popularnom među privatnim kupcima. Dacia je 2022. ostvarila rekordni tržišni udjel u Europi sa 7,6-postotnim udjelom prodaje osobnih vozila privatnim kupcima, čime je drugu godinu zaredom ojačala svoj položaj (u usporedbi s udjelom od 6,2 %, ostvarenim u 2021.). Marka je ostvarila i rekordni udjel prodaje osobnih i lakih gospodarskih vozila* od 3,7 % (+0,5 postotnih bodova u usporedbi s 2021.) u Europi te rekordni udjel prodaje osobnih vozila* od 4,2 % (+0,7 postotnih bodova u usporedbi s 2021.).