Platforma CMF-B, na kojoj je sazdan novi Duster, ima središnju ulogu u Dacia industrijskoj strategiji. Ta konkurentna i nevjerojatno prilagodljiva platforma prvi je put upotrijebljena u novom Sanderu i Loganu, a zatim i u Joggeru. Važna je jer pruža svestranost bez koje marka ne može optimalno provesti svoj ambiciozni proizvodni plan.
Patrice Lévy Bencheton, potpredsjednik Dacia Odjela za performanse proizvoda, objašnjava: „Nova platforma CMF-B ključna je za razvoj naše sadašnje i buduće ponude. Na Dusteru možemo vidjeti sav njezin potencijal: omogućuje ugradnju visokoučinkovitih elektrificiranih motora, značajno poboljšava performanse vozila te pomaže očuvati njegovu čuvenu privlačnost i pristupačnost. Zahvaljujući platformi CMF-B, novi Duster nudi više prostora za putnike i prtljagu, pri čemu je njegova duljina tek neznatno veća. Napredna konstrukcija platforme zaslužna je za manji prodor vibracija i bolje prigušivanje buke, čime je poboljšana udobnost za vozača – i to bez kompromisa u pogledu ukupne duljine koja i dalje iznosi 4,34 m. - Razvojem novog Dustera i optimizacijom stabilizatora značajno su poboljšana njegova dinamična vozna svojstva. Nadalje, povećanje krutosti sastavnih dijelova vozila uvelike je pridonijelo smanjenju naginjanja karoserije (za 21 % u inačici 4x2), čime je osigurana veća stabilnost prilikom vožnje u zavojima i promjene smjera. Napredak je vidljiv i kod inačice 4x4 čija je okretnost povećana za 17 %.
U terenskoj se vožnji veća krutost stražnje osovine nadoknađuje uz pomoć novog elektroničkog sustava upravljanja (smanjenje naginjanja usklađeno je s promjenom kuta nagiba za svakih m/s² poprečnog ubrzanja). - Unaprijeđene su još i postavke amortizera, upravljački omjer i mehanizam te podešavanje guma, a sve kako bi se osigurao precizniji odziv u raznim zahtjevnim uvjetima vožnje. - Optimizirana je i buka kotrljanja (u prosjeku za -2 dB), što znači da je putnički prostor znatno tiši, a iskustvo vožnje ugodnije. (-3 dB = dvostruko manja buka!) - Inženjerskim zaslugama tu nije kraj: platforma CMF-B omogućila je elektrifikaciju novog Dustera, odnosno ugradnju blagog i punog hibridnog motora.