24 sata: toliko je trebalo Daciji da izvede industrijski tour de force*. U tvornicama u Pitestiju, Tangeru i Casablanci istodobno je preobrazila sve svoje modele i udahnula im novi vizualni identitet, i to 3100 vozila u jednom danu! Dinamično organizirana Dacia upustila se u jedinstven industrijski izazov i pritom očuvala besprijekornu kvalitetu svojih vozila. Svemu tome prethodilo je više od godinu dana detaljne pripreme i koordiniranog rada između svih odjela. Christophe Dridi, potpredsjednik industrijskog odjela marke Dacia, otkrio je nešto više o ovoj preobrazbi.
Proizvodnja vozila sveobuhvatan je i složen proces, ali Daciji je pošlo za rukom implementirati novi vizualni identitet istodobno na sve modele u svojoj paleti! I sve to u rekordnom roku, u isto vrijeme i u tri različite tvornice: u Pitestiju u Rumunjskoj te u Casablanci i Tangeru u Maroku. Marka je tako radikalno promijenila vlastiti imidž i poprimila novi identitet koji utjelovljuje njezina obećanja za budućnost i vrijednosti na kojima se ona temelje. Preobrazbom vlastitog identiteta, Dacia je poduzela prvi korak u okviru strategije Renaulution: suočila se s nekoliko velikih izazova, od logistike dijelova preko obuke zaposlenika do mreže koncesionara.